Veel gestelde vragen
Wij begrijpen als geen ander dat je het super druk hebt, daarom hebben we alvast wat algemene vragen beantwoord. Dat scheelt weer wat van je kostbare tijd, tijd die je bijvoorbeeld kunt besteden aan het bakken van een overheerlijke appeltaart voor je geliefde.
Is je vraag nog niet beantwoord? stuur gerust een mailtje of geef een belletje, wij staan voor je klaar! klik hier om contact op te nemen.
-
Goede vraag. Wij doen ons uiterste best om zo veel mogelijk meubilair aan te bieden. Helaas is het opspeuren en opknappen van deze meubels een arbeidsintensief proces. Ook kopen wij niet alles in wat we zien, we cureren de absolute parels en geen prul. In principe posten we iedere week rond de vijf nieuwe items.
Om op de hoogte te blijven van nieuwe producten raden we je aan om ons te volgen op Instagram: @indetijd.nl. Hier krijg je alle updates als eerste.
-
Nog zo’n goede vraag! Over het algemeen rijd onze koerier door heel Nederland. Ook bezorgen we persoonlijk in onze eigen omgeving.
Mocht het je niet lukken om een meubel op te halen, maar je wilt hem wel ontzettend graag, neem dan even contact met ons op en we komen er vast en zeker uit.
-
Ja! dat kan. Wanneer meubels opgehaald of gebracht worden is het ook mogelijk om ze contant af te rekenen. Laat het ons wel even weten door de optie aan te klikken tijdens het afrekenen. Wat een opluchting he?
-
Leuk dat je het vraagt! De prijzen die wij hanteren komen voort uit een aantal factoren.
Van welke designer/fabrikant is het meubel?
Wat zijn de materiaalkosten geweest voor het eventuele opknappen?
Hoeveel tijd heeft het gekost om het meubel op te knappen?
Hoe duur onze energierekening is van afgelopen maand.